KPN sluit internetmarkt bij zich aan
KPN steekt haar internetstrategie niet onder stoelen of banken. Waar zij eind maart van dit jaar al ADSL-prijsvechter Speedlinq
aan haar gelederen toevoegde, maakte zij vanmorgen bekend dat ook internetaanbieder Demon is gekocht. KPN krijgt er zo in één klap 70.000 klanten bij voor 69 miljoen euro. De zestig medewerkers gaan ook over naar KPN.
Demon opereert in tegenstelling tot Speedlinq in het hogere prijssegment en biedt en uitgebreidere dienstverlening. De klanten -consumenten en bedrijven als Fiat en het Ministerie van Buitenlandse Zaken- worden ondergebracht bij KPN-dochter XS4ALL. Demon en XS4ALL zijn vergelijkbaar als het om prijs- en kwaliteitsniveau gaat.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisKPN is hard bezig om haar breedbandactiviteiten uit te breiden. Vorig jaar werden ook al Freeler (nu Het Net), Cistron (nu XS4ALL), HCCNet en een deel van de klanten van Tiscali overgenomen.
Eind maart had KPN ruim 1,6 miljoen ADSL-klanten. Samen met dochterbedrijf Planet Internet is het marktleider in deze markt.
Wie is de volgende die zich aansluit bij KPN?
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid