Klagen mag, complimenteren ook!
Vorig jaar heb ik eens, na een presentatie in het Rosarium, 3 uur moetgen wachten op de ANWB. Mijn auto wilde niet meer starten en de ANWB wilde schijnbaar niet komen. Mijn eerste melding was zoek, vervolgens was een wegenwachtauto zoek en de derde auto kon het schijnbaar niet vinden. Ik zal niet weer het hele verhaal gaan oprakelen, want deze is destijds al op Dutchcowboys, klaar met de ANWB, gepost.
Grappige was dat na mijn gefrusteerde posting op Dutchcowboys de marketing manager van RouteMobiel er als haantje de voorste bij was om deze posting van een comment te voorzien dat dit bij Route Mobiel natuurlijk nooit zou gebeuren.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisVandaag sta ik weer eens naast mijn auto die niet wil starten (alweer de lichten aan laten staan). Terwijl ik al een tijdje in het zonnetje, de TvM lezend, op de Wegenwacht wacht, word ik door een vriendelijke en zorgzame meneer van de ANWB gebeld met de opmerking dat mijn melding toch al een tijdje open staat (1 uur) en hij me wil verwittigen dat het druk is, maar er een auto in de buurt is die bijna klaar is en vervolgens met gezwinde spoed mijn richting op komt...zo'n telefoontje is een kleine moeite, maar een slimme attentie.
Klagen mag, complimenteren ook. ANWB, jullie zijn op de goede weg!!
PS: Na precies 2 uur en 10 minuten kwam er een vriendelijke monteur aanrijden :-(
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid