Klacht Consumentenbond tegen UPC
De Consumentenbond heeft bij de Consumenten Autoriteit een klacht tegen kabelbedrijf UPC ingediend om zijn agressieve verkoopmethode.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het kabelbedrijf deelt gratis ontvangers voor digitale televisie uit, maar volgens consumenten gebeurt dit op een onjuiste manier. Uit de klachten die de Bond ontvangt, blijkt dat mensen denken voor ontvangst van de decoder te tekenen. Achteraf blijkt dat zij voor een overeenkomst voor digitale televisie hebben getekend.< br>De Consumentenbond zegt UPC eerder gewezen te hebben over de klachten van klanten. UPC zelf weerspreekt dit. Een woordvoerder zegt tegen het ANP: ‘Wij hebben de laatste tijd geen meldingen van klachten van consumenten binnen gekregen. In onze ogen klopt onze verkoopprocedure. Klanten kunnen op meerdere momenten ervoor kiezen niet met ons in zee te gaan. Volgens ons is de klacht onterecht.’
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid