Overslaan en naar de inhoud gaan

Kieskeurig voorspelt aankoopgedrag consumenten

Prijs- en vergelijkingssite Kieskeurig en GfK Benelux Marketing Services (GfK MS) starten een samenwerkingsverband, waarbij op basis van de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Kieskeurig biedt specifieke informatie met betrekking tot het zoeken van producten en GfK MS registreert de daadwerkelijke verkopen. Uit een gedetailleerde vergelijking van de gegevens van beide bedrijven blijkt het zoekgedrag van consumenten een goede voorspeller te zijn van het daadwerkelijke aankoopgedrag, claimen de partijen.
De nieuwe dienst is vanaf 1 december beschikbaar onder de naam GfK-Kieskeurig Webtracking. GfK MS levert op maandelijkse of wekelijkse basis overzichten van verkoopcijfers en marktaandelen binnen de meeste non-food categoriëen.

related partner content for mobile comes here

Kieskeurig beschikt over nauwkeurige gegevens over het zoek- en vergelijkgedrag van consumenten. Door deze beide gegevens te combineren ontstaat voor leveranciers een goed beeld van wat de consument bezighoudt, hoe zijn selectiegedrag is en welk deel van de interesse ook resulteert in het daadwerkelijk aankopen van producten. Dit kan nuttige informatie opleveren voor marketeers van fabrikanten, importeurs en retailers.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in