Overslaan en naar de inhoud gaan

JWT Artists wint h-a-h wedstrijd PostNL

Robin Kemme en Erwin Wiering van JWT Artists hebben het winnende concept bedacht in de wedstrijd die PostNL uitschreef onder reclamebureaus…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Zij presenteerden vorige week hun concept bij Boomerang Create in Amsterdam. JWT Artists bedacht een concept waarbij huis-aan-huis een logisch onderdeel is van de marketingstrategie. Het concept wordt nu uitgewerkt en gaat in september live.
In totaal ontving PostNL 126 inzendingen van bureaus en creatieven. De opdracht was om een creatief concept ontwikkelen om de kracht van het communicatiemedium huis-aan-huis aan te tonen. Een vakjury bestaande uit onder meer Eugène Roorda (Roorda reclamebureau) en Thijs Hagenberg (Jump! Communicatie) beoordeelde de ingekomen concepten en koos uit drie genomineerden de uiteindelijke winnaar. Naast JWT Artists waren ook Hollands Lof en TIM dialogue marketing genomineerd.

related partner content for mobile comes here

Foto: Erwin Wiering en Robin Kemme van JWT Artists bedachten het winnende concept in de huis-aan-huis challenge van PostNL

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in