Overslaan en naar de inhoud gaan

Jeroen Hillenaar begint Hillenaar Outdoor

Zijn bedrijf exploiteert meer dan 700 abri’s, billboards, digitale out-of-home media en een landelijk netwerk voor scholieren.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Daarmee is Jeroen Hillenaar terug bij wat hij in 1990 begon en toen nog Hillenaar Outdoor Advertising heette. Dat outdoorbedrijf werd een landelijke speler. In 2001 kocht het Amerikaanse Clear Channel zijn bedrijf, dat nog een tijdje Clear Channel Hillenaar heette. Vorig jaar verliet hij het bedrijf.

related partner content for mobile comes here

Digitale innovatie is een belangrijke pijler voor Hillenaar Outdoor, dat vooral in de randstad actief is. 

Het abrinetwerk van Hillenaar Outdoor omvat meer van 700 vakken in voornamelijk Zuid-Holland, een billboardnetwerk in Rotterdam en 'Digital City Abri’s' op De Pier in Scheveningen. Daarnaast is er een digitaal billboard in het centrum van Leiden en een reclamemast langs de A5 in Amsterdam. Ook valt het TENQ Netwerk onder Hillenaar Outdoor. Dat werd onlangs nieuw leven ingeblazen.

Digitale uitbreiding


Volgens Hillenaar zelf is dat allemaal nog slechts het begin.  'We zetten fors in op – vooral digitale – uitbreiding van ons portfolio. Er wordt voortdurend geïnvesteerd in nieuwe objecten die het bereik van het netwerk op een relevante manier vergroten. Het gaat daarbij niet zozeer om aantallen maar om media met impact.'

In januari betrekt de onderneming een nieuw kantoorpand in Leiderdorp. Hillenaar: 'Dit is nodig om al ons personeel te kunnen huisvesten en we anticiperen op groei van het bedrijf. We gaan investeren in het salesteam en de marketingafdeling.'


In januari betrekt de onderneming een nieuw kantoorpand in Leiderdorp. Hillenaar: 'Dit is nodig om al ons personeel te kunnen huisvesten en we anticiperen op groei van het bedrijf. We gaan investeren in het salesteam en de marketingafdeling.'

In januari betrekt de onderneming een nieuw kantoorpand in Leiderdorp. Hillenaar: 'Dit is nodig om al ons personeel te kunnen huisvesten en we anticiperen op groei van het bedrijf. We gaan investeren in het salesteam en de marketingafdeling.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in