Overslaan en naar de inhoud gaan

Grote Marketing Congres: dit zijn de marketinghelden van 2017

Adformatie Report vroeg naar helden, tips en gewaagde campagnes.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Het Grote Marketing Congres 2017 vond dinsdag plaats in het Concertgebouw in Amsterdam. Het thema was 'truth and dare' en alles draaide om lef hebben in marketing. Welke campagnes vinden marketeers gewaagd? Adformatie ging met de camera op zoek naar stoere campagnes.

related partner content for mobile comes here

Marketingheld


Daarnaast vroegen we (net als in de Grote Marketing Enquête) wie de marketingheld van 2017 is. Dorkas Koenen van Rabobank (tevens spreker op het congres) werd op vallend vaak genoemd. Edgar Molenaars (Ogilvy Amsterdam): 'Hij staat op, hij durft wat en gaat terug naar de basis.'

) wie de marketingheld van 2017 is.

Dorkas Koenen van Rabobank (tevens spreker op het congres) werd op vallend vaak genoemd. Edgar Molenaars (Ogilvy Amsterdam): 'Hij staat op, hij durft wat en gaat terug naar de basis.'

 (tevens spreker op het congres) werd op vallend vaak genoemd. Edgar Molenaars (Ogilvy Amsterdam): 'Hij staat op, hij durft wat en gaat terug naar de basis.'

Aan het eind van de video geeft Koenen zijn belangrijkste tip voor marketeers. Ook sprekers Tim van der Wiel (GoSpooky), Thijs Boon (Vice) en dagvoorzitter Rens de Jong delen hun inzichten.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in