Imago grootste drijfveer e-commerce
De meeste Duitse en Britse bedrijven die ook via internet handel willen drijven, doet dat vooral om een modern en vooruitstrevend imago te…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
E-commerce zou slechts voor een handvol bedrijven echt winstgevend en kostenbesparend zijn. Veel organisaties willen zo snel mogelijk meedoen met de e-commerce-rage, zonder dat ze goed beseffen wat ze nu precies willen bereiken. Slechts de helft van de ondervraagde ondernemingen heeft een degelijke strategie uitgewerkt alvorens aan het e-commerce-avontuur te beginnen.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Het blijft onduidelijk of die strategieën erg doeltreffend zijn, want maar 30% van de ondervraagde Britse bedrijven en 39% van de Duitse firma's vindt dat internethandel echt kostenbesparend werkt. (bron: T-Zine)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid