Overslaan en naar de inhoud gaan

Imago grootste drijfveer e-commerce

De meeste Duitse en Britse bedrijven die ook via internet handel willen drijven, doet dat vooral om een modern en vooruitstrevend imago te…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

E-commerce zou slechts voor een handvol bedrijven echt winstgevend en kostenbesparend zijn. Veel organisaties willen zo snel mogelijk meedoen met de e-commerce-rage, zonder dat ze goed beseffen wat ze nu precies willen bereiken. Slechts de helft van de ondervraagde ondernemingen heeft een degelijke strategie uitgewerkt alvorens aan het e-commerce-avontuur te beginnen.

related partner content for mobile comes here

Het blijft onduidelijk of die strategieën erg doeltreffend zijn, want maar 30% van de ondervraagde Britse bedrijven en 39% van de Duitse firma's vindt dat internethandel echt kostenbesparend werkt. (bron: T-Zine)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in