Overslaan en naar de inhoud gaan

Nima gaat banden met het bedrijfsleven aanhalen

Het Nima wil voortaan commerciële mensen in marketing en sales succesvoller maken gedurende hun hele loopbaan. Dat betekent dat het na het…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat zegt directeur Bob Fetter deze maand in het Tijdschrift voor Marketing. Zo start het Nima binnenkort met een pilot met een e-marketingmodule, daarna komt Customer Relationship Management.De bestaande Nima-groeperingen zullen ook een sterkere koppeling krijgen met het bedrijfsleven. Zoals de groepering 'NIMA young professionals' onlangs met Schiphol een verbintenis heeft gesloten tot sponsoring en samenwerking. Er zijn nu twaalf groeperingen en vier regio's, maar de verwachting is dat er wat meer dynamiek komt. Er komt een CRM-groepering aan bijvoorbeeld. En smart pricing is er ook een die in de pijplijn zit. Er kunnen ook groeperingen verdwijnen, omdat de markt er niet meer om vraagt. ‘De koppeling met het bedrijfsleven hebben we niet eerder zo direct omschreven’, zegt Fetter.

related partner content for mobile comes here

Het NIMA telt op dit moment 2.600 leden en het doel is om er in 2002 minstens 1.000 leden bij te hebben.´

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in