Nima gaat banden met het bedrijfsleven aanhalen
Dat zegt directeur Bob Fetter deze maand in het Tijdschrift voor Marketing. Zo start het Nima binnenkort met een pilot met een e-marketingmodule, daarna komt Customer Relationship Management.De bestaande Nima-groeperingen zullen ook een sterkere koppeling krijgen met het bedrijfsleven. Zoals de groepering 'NIMA young professionals' onlangs met Schiphol een verbintenis heeft gesloten tot sponsoring en samenwerking. Er zijn nu twaalf groeperingen en vier regio's, maar de verwachting is dat er wat meer dynamiek komt. Er komt een CRM-groepering aan bijvoorbeeld. En smart pricing is er ook een die in de pijplijn zit. Er kunnen ook groeperingen verdwijnen, omdat de markt er niet meer om vraagt. ‘De koppeling met het bedrijfsleven hebben we niet eerder zo direct omschreven’, zegt Fetter.
Het NIMA telt op dit moment 2.600 leden en het doel is om er in 2002 minstens 1.000 leden bij te hebben.´
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid