Overslaan en naar de inhoud gaan

IKEA doneert 48 miljoen dollar extra aan Unicef

In een tijd dat we helemaal overspoeld worden slechte financiële resultaten, ontslagen en economische rampcijfers, lijkt dit bericht een…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

180 miljoen in 15 jaar
Deze donatie maakt tot de grootste zakelijke partner van . De geschiedenis van dit verbond begon in 2000 en zal tot en met 2015 doorgaan. Het totaalbedrag over deze hele periode komt met deze extra donatie op ruim180 miljoen dollar.

related partner content for mobile comes here

Bewuste keuze voor focus op India
Omdat IKEA zelf zeer actief is in India heeft men bewust gekozen om zich extra te focussen op deze regio. Het extra geld is bestemd voor hulpprogramma’s die zich richten op het verbeteren van de levensomstandigheden van tientallen miljoenen vrouwen en kinderen in een aantal van de meest achtergestelde gebieden van India.

IKEA Sociale Initiative
Sinds 2005 wordt de wereldwijde samenwerking tussen van IKEA met UNICEF, maar ook die met , georganiseerd door de . Via deze stichting probeert de meulelgigant trouw te blijven aan haar eigen kernwaarden door te streven naar eenvoudige en kosteneffectieve investeringen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in