Horeca-campagne Tempo Team


De behoefte aan personeel is groot en de ervaring leert dat met de zomer voor de deur de schreeuw om arbeidskrachten alleen maar toe neemt. In de zomer van 2001 stonden er gemiddeld 10.000 vacatures open. Naast een advertentiecampagne, aandacht op internet, het versturen van SMS-berichten en aankleding van de vestigingen stuurt Tempo Team 16.000
mensen die eerder via Tempo Team in Horeca of Catering werkten een brief met de vraag of zij weer geïnteresseerd zijn in een baan. De campagne van Tempo Team richt zich op herintreders en jongeren. Juist door werk in horeca aan te bieden is de groep herintreedsters te activeren. Uit onderzoek van Tempo Team blijkt dat vrouwen die terug willen keren op de arbeidsmarkt op zoek zijn naar parttime werk, graag in teamverband werken in een collegiale sfeer. De uitzendketen meent dat juist dat is wat de horecabranche te bieden heeft. In totaal werken er 3600 mensen per week voor Tempo Team in Horeca en Catering. Daarmee is Tempo Team het grootste uitzendbureau in deze branche. (Bron: Tempo Team)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid