Overslaan en naar de inhoud gaan

Hip Berenschot?

Het is natuurlijk een droomoverstap die Carolien Gehrels heeft gemaakt: van Berenschot communicatie naar het Amsterdamse college waar ze de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Carolien bruist van de energie en de ambitie: ze gaat groots en meeslepende dingen doen. Wat precies wordt in het interview niet erg duidelijk, wel dat ze ze zich heel specifiek gaat richten op twee groepen: de Amsterdammer en de liefhebber. Hmm.

related partner content for mobile comes here

Leuk wordt het als ze haar tijd bij Berenschot typeert, leiding geven aan 20 mensen, en iets verder op te zeggen geen enkele macht te hebben gehad als adviseur. Geloof ik niet zo. Berenschot is verder 'collegiaal, creatief en calvinistisch' en wordt in de opening van het artikel getypeerd als 'Toonaangevend en hip'. Dat laatste verbaasde me bijzonder: hip? Dat is nou de laatste associatie die ik heb bij Berenschot. Even de site gecheckt en nee: de visual van de site spreekt boekdelen: een ernstig kijkende vioolspeler! Is er iemand die me kan vertellen of ik me vergis en Berenschot wel hip is? Of: welk ander communicatieadviesbureau is op dit moment wel hip en waarom?

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in