Boeken!!
Ik heb weer drie boeken voor me liggen die een recensie behoeven. De eerste lijkt me het meest geschikt voor Diederik Heinink, gezien zijn eerdere posting over communicatie, marketing en reclame. Het boek 'Competentietraining Marketingcommunicatie', van Jan Baccarne, is een verkenning van het vakgebied marketingcommunicatie.
De tweede titel: 'Corporate design management' door Wil Michels en Patrick van Thiel, over het in de praktijk brengen van een sterke visuele merkidentiteit. Wie biedt zich aan?
Vacatures
Senior communicatie adviseur / Woordvoerder
Ministerie van Klimaat en Groene GroeiContentredacteur
Provincie UtrechtConcern communicatieadviseur
Gemeente AltenaLaatste boek: 'De onmisbaarheidsfactor', van Floris Hurts, over value building in dienstverlening. De schrijver belooft op de achterflap een 'prikkelende visie op marketing' en een praktische 7-stappenhandleiding om tot een voorkeurspositie te komen. Wie wil dit boek lezen en van een recensie voorzien?
Laat het me snel weten en vergeet niet je adres te mailen, dan stuur ik de boeken vandaag nog op.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid