Overslaan en naar de inhoud gaan

Hans Anders wil ogen openen met vernieuwde identiteit

Het Twentse bureau More ontwikkelde de nieuwe merkstrategie en bijbehorende campagne.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Met een nieuwe pay-off ‘Hans Anders opent je ogen’, een vernieuwde visuele identiteit en een reeks televisiecommercials, probeert de optiekketen zich opvallender te positioneren in de hevig concurrerende markt. Met de nieuwe uitstraling wil de optiekketen benadrukken dat je bij ‘meer waarde krijgt voor minder geld’.

related partner content for mobile comes here

‘Met de nieuwe campagne willen we de keuze van bestaande klanten bevestigen en potentiële klanten over de streep trekken’, aldus Rian van Koulil, marketingmanager van Hans Anders. ‘Wij gaan het duidelijk anders doen dan bijvoorbeeld Pearle óf Specsavers, die zich in hun communicatie soms afzetten tegen elkaar. Hans Anders gaat uit van zijn eigen kracht.’

Sympathieke customer stories
Het vernieuwde Hans Anders is vanaf eind augustus te zien in de huis-aan-huis folders, op de site en in de 250 winkels. De vernieuwde identiteit wordt bij het grote publiek gelanceerd met zes televisiecommercials, waarvan er al twee te zien zijn.

Van Koulil: ‘Onze commercials zijn gebaseerd op sympathieke customer stories. Als kijker maak je kennis met verschillende klanten en hun ervaringen met het merk Hans Anders. Zij ontmoeten allemaal de frisse jongedame die werkt als opticien en letterlijk de verpersoonlijking is van het nieuwe Hans Anders. Emotie en persoonlijke aandacht: het zijn belangrijke aandachtspunten voor de retail de komende jaren.’

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Credits
Bureau: More
Creatie: Jan van Geerenstein, Joost Gombert, Hans Kok, Karin Maes
Klant: Rian van Koulil, Sigrid Musters
Productie: Lukkien
Regie: Paul Vos

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in