Overslaan en naar de inhoud gaan

HAK is nog lang niet klaar met bonen

Herman den Blijker speelt weer de hoofdrol in de nieuwe HAK-campagne rond bonen in stazak
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

In de nieuwste campagne van de groentefabrikant staan opnieuw peulvruchten centraal: de hoofdrol is voor de nieuwste gerechten met bonen in stazak. Met de introductie van deze bonenschotels, die na toevoeging van bijvoorbeeld rijst of couscous een complete bonenmaaltijd zijn, wil HAK het voor Nederlanders nog makkelijker maken vaker bonen aan de dagelijkse maaltijd toe te voegen.

De vier nieuwe bonenschotels in stazak, waaronder een linzencurry en kidneybonen chili, zijn geïnspireerd op de populairste maaltijden met bonen wereldwijd.

&;Met onze innovaties willen we mensen helpen vaker bonen op tafel te zetten. We laten met deze nieuwe campagne Nederland zien dat dit met onze nieuwe stazakken nog nooit zo lekker en eenvoudig is geweest&;, zegt Nicole Freid, Directeur Marketing & Innovatie van HAK.

Sinds de start van de ‘Bonen erbij’ campagne begin 2015 en de succesvolle introductie van bonen in stazak vorig jaar realiseerde HAK een stijging van 18% in verkoopvolume. Dit betekende tevens een stimulans voor de totale bonenmarkt (+15%). Volgens HAK is het einde van de groei nog lang niet in zicht. 

HAK won gisteren  voor de ‘bonen erbij’ campagne.


related partner content for mobile comes here






Credits campagne
Klant: HAK B.V. – Nicole Freid, Amy Rietmeijer
Bureau: ETCETERA
reatie: Maarten Remmers en Wouter Voges
Business Director: Irene Harte
Strategie: Olaf Arkauer
RTV: Marieke Prette
Productiemaatschappij: Czar Regisseur: Rogier van der Ploeg
Producer: Josepha Dhondt en Karlijn Paardenkoper
Postproductie: Kapsalon
Geluid: Earforce

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in