Overslaan en naar de inhoud gaan

GreyPossible wint account Eurojackpot

Eurojackpot Nederland, onderdeel van De Lotto, heeft na een bureauoriëntatie met drie bureaus besloten om het account onder te brengen bij…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De samenwerking met GreyPossible betekent dat Eurojackpot afscheid heeft genomen van JWT Amsterdam, waar de loterij sinds vorig jaar maart mee . Eurojackpot heeft voor GreyPossible gekozen, omdat dit bureau het beste op de briefing zat om de switch naar online te maken.

related partner content for mobile comes here

Voor de campagne ‘on-Hollands rijk’ gebruikte GreyPossible echte straatinterviews met de vraag ‘wat zou u met zoveel miljoen doen?’. Op alle calvinistische antwoorden die volgen (‘vastzetten voor later’, ‘halve dagen werken’, ‘een week naar een tropisch eiland’), zegt de loterij: laat dat los. De campagne zal de komende tijd uitgerold worden in verschillende digitale en massamediale campagnes. Op dit moment is de eerste TV-, radio- en online campagne al in de lucht.

Bekijk hieronder de filmpjes van de online campagne:

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in