
De samenwerking met GreyPossible betekent dat Eurojackpot afscheid heeft genomen van JWT Amsterdam, waar de loterij sinds vorig jaar maart mee werkte. Eurojackpot heeft voor GreyPossible gekozen, omdat dit bureau het beste op de briefing zat om de switch naar online te maken.
Voor de campagne ‘on-Hollands rijk’ gebruikte GreyPossible echte straatinterviews met de vraag ‘wat zou u met zoveel miljoen doen?’. Op alle calvinistische antwoorden die volgen (‘vastzetten voor later’, ‘halve dagen werken’, ‘een week naar een tropisch eiland’), zegt de loterij: laat dat los. De campagne zal de komende tijd uitgerold worden in verschillende digitale en massamediale campagnes. Op dit moment is de eerste TV-, radio- en online campagne al in de lucht.
Vacatures
Creatieve Marketing Communicatie medewerker
Stichting Federatie Financieel PlannersCommunicatieadviseur – Buurtteam Zuidoost & Weesp-Driemond (40 uur)
B&AChannel Marketing Manager Project Business
SomfyBekijk hieronder de filmpjes van de online campagne:
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee