Overslaan en naar de inhoud gaan

Frans bureau ER27 wint Diesel-pitch

Diesel heeft het Franse bureau Euro RSCG 27 (ER27) boven KesselsKramer verkozen in de pitch om zijn creatieve account. Bij de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

KesselsKramer was de afgelopen vier jaar actief voor Diesel en won vele internationale prijzen (onder andere een Gouden en drie Bronzen Leeuwen in Cannes) voor het opvallende werk. De relatie tussen Diesel en KesselsKramer wordt niet helemaal beëindigd. ‘Wij delen een visie van grensdoorbrekende, alternatieve communicatie, dus KesselsKramer zal zeker nieuwe gelegenheden vinden om op Diesel’s communicatieprojecten te werken’, aldus Diesel. Ook blijft het bureau werken voor Diesel’s zustermerk 55DSL.

related partner content for mobile comes here

is een klein, in Parijs gevestigd ‘boutique’ bureau dat in 2002 werd opgericht en onderdeel is van Havas. Het bureau werkt op dit moment aan een nieuwe campagne voor de herfst/wintercollectie voor Diesel die in augustus het licht zal zien.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in