Overslaan en naar de inhoud gaan

Ernst Vos CCO van blowUP media Group

De managing director van blowUP media Benelux, Ernst Vos, is vanaf heden benoemd tot chief commercial officer (CCO) van blowUP media Group.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het moederbedrijf van blowUP media, Ströer Media AG, heeft het management team geherstructureerd. Vos is de eerste en enige Nederlander die zitting neemt in het internationale managementteam.

related partner content for mobile comes here

Vos blijft opereren vanuit Amsterdam, naast zijn nieuwe positie blijft hij managing director Benelux.

Katrin Robertson aangesteld als Chief Executive Officer (CEO) en Nils Nerkamp als Chief Financial Officer (CFO) van blowUP media Group. De oprichters van blowUP media, Heinz Leuters en Werner Döker, blijven betrokken als adviseurs van het nieuwe managementteam.

Vos begon in 2003 bij blowUP media begonnen als Development Manager. In 2005 verhuisde hij naar het blowUP media kantoor in Londen, waar hij verantwoordelijk was voor media sales. Van daaruit keerde hij in 2006 terug naar Nederland, na zijn benoeming tot Sales Director en startte in 2007 als Managing Director voor blowUP media Benelux.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in