Er is al een opvolger van de DMSA Marketingdagen in Groningen
Hét Marketing Event 2003 is de opvolger van de DMSA Marketingdagen, die afgelopen herfst voor de eerste keer in Groningen werden gehouden, maar door tegenvallende bezoekersaantallen en onvoldoende financieële buffers, tot het faillissement van de DMSA leidde.
De nieuwe organisatie wil het Marketing Event, na een grondige renovatie, wederom opbouwen als stad in Martiniplaza Groningen. De diverse stadswijken blijven het fundament vormen voor het beursconcept, maar men hoopt op nieuwe wijken, pleinen en terrassen. De organisatie vindt dat de DM-branche niet zonder een jaarlijks terugkerend vakevenement kan. ‘Het beursconcept moet het kloppend hart van de marketingbranche vormen en dienen als uitgangspunt voor diverse nevenactiviteiten’, zeggen de organisatoren.
De organisatie wordt ondersteund door een adviescommissie, met de volgende personen: Ron Brokking van Incentive / BE, Eric-Jan Vis van Adformatie, Frits van Dorst van The DM Review Board, Jacques van den Berg van Van den Berg Groep, Harry Sturkenboom van de ANWB en Klaartje Jacobs van Print Personal.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid