Overslaan en naar de inhoud gaan

Er is al een opvolger van de DMSA Marketingdagen in Groningen

Van 21 tot en met 23 september 2003 organiseert Martiniplaza, een van de partijen die flinke schade leed door het faillissement van de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Hét Marketing Event 2003 is de opvolger van de DMSA Marketingdagen, die afgelopen herfst voor de eerste keer in Groningen werden gehouden, maar door tegenvallende bezoekersaantallen en onvoldoende financieële buffers, tot het faillissement van de DMSA leidde.

related partner content for mobile comes here

De nieuwe organisatie wil het Marketing Event, na een grondige renovatie, wederom opbouwen als stad in Martiniplaza Groningen. De diverse stadswijken blijven het fundament vormen voor het beursconcept, maar men hoopt op nieuwe wijken, pleinen en terrassen. De organisatie vindt dat de DM-branche niet zonder een jaarlijks terugkerend vakevenement kan. ‘Het beursconcept moet het kloppend hart van de marketingbranche vormen en dienen als uitgangspunt voor diverse nevenactiviteiten’, zeggen de organisatoren.
De organisatie wordt ondersteund door een adviescommissie, met de volgende personen: Ron Brokking van Incentive / BE, Eric-Jan Vis van Adformatie, Frits van Dorst van The DM Review Board, Jacques van den Berg van Van den Berg Groep, Harry Sturkenboom van de ANWB en Klaartje Jacobs van Print Personal.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in