Eén loket voor 'Ik wil uw reclame niet'
Vandaag staat op communicatie online: Eén landelijk loket tegen ongewenste informatie; Infofilter, de 'digitale JA/NEE sticker', neemt per direct de activiteiten van collega Bel-me-Niet over.
Goede actie! Vanuit de eenloketgedachte een zeer wenselijke overname.
Ik zou alleen willen pleiten voor meer ruchtbaarheid aan Infofilter en een betere bewaking van de bedrijven die niet zijn aangesloten en mensen blijven benaderen met ongewenste telefoontjes en brieven. Want ook al zijn ze niet aangesloten bij Infolfilter, als de branche haar zelfregulering écht serieus neemt probeert zij ook de niet aangesloten bedrijven op een of ander wijze te reguleren. Waar Infofilter aan de ene kant probeert het imago van de branche op te poetsen, doen aan de andere kant nl. de niet-aangeslotenen dit weer keihard teniet. En dat kan de branche én Infofilter vast niet willen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid