Overslaan en naar de inhoud gaan

DSM wint gouden dolfijn in Cannes voor beste corporate film

DSM heeft tijdens het Cannes Corporate Media and TV Awards Gala een gouden dolfijn gewonnen voor de film 'Bright Now'.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

DSM won de prijs in de categorie 'Integrated Communication: Films and videos as part of a larger communication campaign'.
De film 'Bright Now' () is een bioscoopfilm, met eigen medewerkers en acteurs, die in de 48 uur voor de lancering van de nieuwe DSM brand aan alle 23.000 medewerkers van DSM werd getoond: van Australië tot de Westkust van Amerika.

related partner content for mobile comes here

De is een internationaal festival voor corporate films en TV documentaires. Dit jaar vond de tweede editie plaats. Er is bij het festival ook een andere Nederlandse deelnemer in de prijzen gevallen. Juister Imaginairies won een zilveren dolfijn met 'Eternal Energy' voor Sloecentrale B.V. in de categorie 'internal communications'.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in