
In huishoudens die beschikken over digitale ontvangst ligt dit percentage op 37,6 pct. Deze percentages laten een groei ten opzichte van de junicijfers zien. Over de totale vijfweekse periode (week 27 t/m 31), bedroeg het bereik 46,9 pct van de Nederlandse bevolking en 68,9 pct van de personen in huishoudens die over digitale ontvangst beschikken.
Dat blijkt uit de pilot die de Stichting Kijkonderzoek (SKO) uitvoerde om het bereik te meten van digitale tv-zenders.
Vacatures
Communicatieadviseur – Buurtteam Zuidoost & Weesp-Driemond (40 uur)
B&ACreatieve Marketing Communicatie medewerker
Stichting Federatie Financieel PlannersCommunicatieadviseur (28-38 uur)
CAOPDe zenders 13th Street (misdaad) en Humor TV (publieke omroep) blijken het meest populair bij kijkers die beschikken over digitale ontvangst. Het bereik is respectievelijk 6,8 en 6,1 pct.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee