Overslaan en naar de inhoud gaan

Digitaal account Rabobank naar Euro RSCG 4D

De Rabobank brengt zijn digitale reclameaccount onder bij Euro RSCG 4D. Aan de keuze ging geen pitch vooraf.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat meldt Adformatie vandaag. Vaste partner UbachsWisbrun JWT blijft het lead agency van Rabo, voor actiemarketing blijft men samenwerken met Rapp Collins. Met deze bureaus deed de Rabobank voorheen op online gebied ook zaken, in combinatie met enkele kleinere bureaus.

related partner content for mobile comes here

Volgens Euro RSCG 4D-baas Sander Volten werkte zijn bureau het afgelopen jaar al op projectbasis voor de Rabobank. ‘Vanaf afgelopen zomer hebben we aan een nieuwe online merkstrategie gewerkt. Vanaf dat moment is de samenwerking geïntensiveerd.’

Stefan Wink, advertisingmanager bij de Rabobank: ‘De Rabobank wil op het gebied van digitale ontwikkelingen een voortrekkersrol spelen en heeft daarbij de keuze gemaakt om intensief samen te werken met Euro RSCG 4D als digitaal branding bureau.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in