Digitaal account Rabobank naar Euro RSCG 4D


Dat meldt Adformatie vandaag. Vaste partner UbachsWisbrun JWT blijft het lead agency van Rabo, voor actiemarketing blijft men samenwerken met Rapp Collins. Met deze bureaus deed de Rabobank voorheen op online gebied ook zaken, in combinatie met enkele kleinere bureaus.
Volgens Euro RSCG 4D-baas Sander Volten werkte zijn bureau het afgelopen jaar al op projectbasis voor de Rabobank. ‘Vanaf afgelopen zomer hebben we aan een nieuwe online merkstrategie gewerkt. Vanaf dat moment is de samenwerking geïntensiveerd.’
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSStefan Wink, advertisingmanager bij de Rabobank: ‘De Rabobank wil op het gebied van digitale ontwikkelingen een voortrekkersrol spelen en heeft daarbij de keuze gemaakt om intensief samen te werken met Euro RSCG 4D als digitaal branding bureau.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid