
Winkelschappen met interactieve informatieschermen. Zelf je aankopen scannen. Betalen per vingerafdruk. Ingrediënten van een recept downloaden op je mobieltje, of alerts krijgen als je favoriete producten in de aanbieding zijn.
Een foto van een broek die je aan het passen bent vanuit je interactieve pashok draadloos naar een vriendin sturen. Of via het navigatiesysteem op je ‘intelligente’ winkelkar snel naar een product worden geloodst. Het kan allemaal, en merken popelen om ermee van start te gaan.
Vacatures
(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMarketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
Artipoppe
Consumenten kijken intussen nog wantrouwend tegen zo veel technologie aan, ook uit privacyoverwegingen. Cruciaal is dat shopping buddies echt toegevoegde waarde moeten hebben voor consumenten en daadwerkelijk een oplossing moeten bieden voor ergernissen bij het winkelen, zoals lange rijen voor de kassa of onkundig personeel.
Stratégies
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee