Overslaan en naar de inhoud gaan

De winkel van de toekomst

Dankzij nieuwe snufjes wordt boodschappen doen straks veel comfortabeler. Maar wil de consument dat ook?
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Winkelschappen met interactieve informatieschermen. Zelf je aankopen scannen. Betalen per vingerafdruk. Ingrediënten van een recept downloaden op je mobieltje, of alerts krijgen als je favoriete producten in de aanbieding zijn.

related partner content for mobile comes here

Een foto van een broek die je aan het passen bent vanuit je interactieve pashok draadloos naar een vriendin sturen. Of via het navigatiesysteem op je ‘intelligente’ winkelkar snel naar een product worden geloodst. Het kan allemaal, en merken popelen om ermee van start te gaan.

Consumenten kijken intussen nog wantrouwend tegen zo veel technologie aan, ook uit privacyoverwegingen. Cruciaal is dat shopping buddies echt toegevoegde waarde moeten hebben voor consumenten en daadwerkelijk een oplossing moeten bieden voor ergernissen bij het winkelen, zoals lange rijen voor de kassa of onkundig personeel.
Stratégies

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in