Overslaan en naar de inhoud gaan

De Postbank mag weg!

We hadden afgelopen week een poll op MolBlog waarin we vroegen of het Postbank-merk dood mocht.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Een kleine meerderheid van 54 procent vindt inderdaad: 'ING Direct is ook goed' (28 procent). En: 'het kan me echt niets schelen' (26 procent).

related partner content for mobile comes here

Een minderheid van 46 procent vindt dat het merk moet blijven. 'Nee, de Postbank is een instituut en mag niet dood', zeggen zij.

Niet te sentimenteel zijn, zou ik zeggen. Vroeg of laat gebeurt het toch een keer. Dus, Hans Hagenaars, neem het advies van de marketingpopulatie ter harte en schrap het merk!

In totaal stemden overigens 405 mensen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in