Overslaan en naar de inhoud gaan

Commerciële zenders op 46 procent

De commerciële tv-zenders kwamen in week 21 samen uit op een marktaandeel van 46 procent. De publieke zenders hadden een gezamenlijk…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De HMG-zenders hadden samen 25,1 procent. Marktleider RTL4 scoorde 15,5, RTL5 4,3 en Yorin 5,3. SBS6 was afgelopen week de tweede zender met 12,8 procent. Net5 had 4,8 en Veronica 3,3 procent. De SBS-zenders kwamen daarmee uit op 20,9.

related partner content for mobile comes here

Nederland 1 had een aandeel van 11,1, Nederland 2 12,2 en Nederland 3 7,1.

Best bekeken programma was Kopspijkers met ruim 2,3 miljoen mensen, Spoorloos trok ruim 2,1 miljoen kijkers. De bekerfinale Utrecht-Twente was goed voor 2,1 miljoen kijkers. Het 20.00 uur Journaal van afgelopen vrijdag werd bekeken door bijna 1,9 miljoen mensen en Vermist door 1,8 miljoen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in