Commerciële zenders op 46 procent
De commerciële tv-zenders kwamen in week 21 samen uit op een marktaandeel van 46 procent. De publieke zenders hadden een gezamenlijk…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De HMG-zenders hadden samen 25,1 procent. Marktleider RTL4 scoorde 15,5, RTL5 4,3 en Yorin 5,3. SBS6 was afgelopen week de tweede zender met 12,8 procent. Net5 had 4,8 en Veronica 3,3 procent. De SBS-zenders kwamen daarmee uit op 20,9.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Nederland 1 had een aandeel van 11,1, Nederland 2 12,2 en Nederland 3 7,1.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBest bekeken programma was Kopspijkers met ruim 2,3 miljoen mensen, Spoorloos trok ruim 2,1 miljoen kijkers. De bekerfinale Utrecht-Twente was goed voor 2,1 miljoen kijkers. Het 20.00 uur Journaal van afgelopen vrijdag werd bekeken door bijna 1,9 miljoen mensen en Vermist door 1,8 miljoen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid