Commerciële zenders op 43,9 procent
De commerciële tv-zenders hadden in week 17 opgeteld een marktaandeel van 43,9 procent. De publieke zenders hadden een gezamenlijk aandeel…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Marktleider was RTL4 met 18,1 procent. De andere HMG zenders RTL5 en Yorin haalden respectievelijk 4,5 en 4,6 procent. SBS6 kwam uit op 9,5, Net5 op 4,4 en Veronica op 2,8 procent.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Idols was het best bekeken programma van afgelopen week met 2,7 miljoen kijkers. Het versloeg daarmee Studio Sport op zondag dat bijna 2,7 miljoen belangstellenden had. Het gesprek met Friso en zijn bruid Mabel werd gevolgd door bijna 2,5 miljoen mensen. De Idols-uitslag trok hetzelfde aantal kijkers. De bruiloft van Friso en Mabel werd bekeken door 2,3 miljoen mensen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid