Chrysler heeft een actief blog monitoring beleid
Gelezen op Dutchcowboys en een verhaal naar mijn hart en vakgebied: "Chrysler start in de U.S. met het tracken van online conversaties die…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Gelezen op Dutchcowboys en een verhaal naar mijn hart en vakgebied: "Chrysler start in de U.S. met het tracken van online conversaties die over het merk worden gevoerd. Op blogs, social communities (red. bijvoorbeeld H&M-Hyve) en discussiefora.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Consumer-power wordt op die manier omgedraaid in opportunities waar je als merk van kunt leren. Voor marketeers een lastige klus om al het online nieuws over je merk in de gaten te houden. Zeker het negatieve nieuws vraagt om monitoring."
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSNieuwe trend? Ben benieuwd in hoeverre dit ook een onderdeel van het dagelijkse werk van de Nederlandse marketeer is?
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid