Overslaan en naar de inhoud gaan

Chrysler heeft een actief blog monitoring beleid

Gelezen op Dutchcowboys en een verhaal naar mijn hart en vakgebied: "Chrysler start in de U.S. met het tracken van online conversaties die…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Gelezen op Dutchcowboys en een verhaal naar mijn hart en : "Chrysler start in de U.S. met het van online conversaties die over het merk worden gevoerd. Op blogs, social communities (red. bijvoorbeeld H&M-Hyve) en discussiefora.

related partner content for mobile comes here

Consumer-power wordt op die manier omgedraaid in opportunities waar je als merk van kunt leren. Voor marketeers een lastige klus om al het online nieuws over je merk in de gaten te houden. Zeker het negatieve nieuws vraagt om monitoring."

Nieuwe trend? Ben benieuwd in hoeverre dit ook een onderdeel van het dagelijkse werk van de Nederlandse marketeer is?

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in