Overslaan en naar de inhoud gaan

Cartils ontwerpt redesign voor het biermerk Halida –Vietnam

In de Vietnamese biermarkt was Halida, een bekend merk van Carlsberg Indochina, aan herpositionering toe. Het moest een mannelijker bier…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In de Vietnamese biermarkt was Halida, een bekend merk van Carlsberg Indochina, aan herpositionering toe. Het moest een mannelijker bier worden dat verfrissend is. Hiermee zou de kwalitatieve waarneembaarheid van het biermerk worden versterkt. Het Nederlandse Cartils Branding & Packaging Design Consultants creëerde een nieuw imago voor de hele Halida familie, dat werd vertaald in alle touch points van het merk. Hiermee is een visuele merkidentiteit gecreëerd.

related partner content for mobile comes here

Het nieuwe ontwerp dat Cartils van Halida heeft gemaakt, moet ertoe bijdragen dat het biermerk zich onderscheidt in de toenemende concurrentie van de Vietnamese biermarkt. De gele kleur van Halida is gebruikt in het logo om de herkenbaarheid van het biermerk te behouden. Verder heeft de geïllustreerde olifant bij zonsondergang nu een meer volwassen en mannelijke uitstraling. Cartils: ‘Vol Vietnamese trots straalt de olifant een dynamisch en zelfverzekerd karakter uit.’ Halida werd deze maand geïntroduceerd in de Vietnamese markt.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in