Overslaan en naar de inhoud gaan

Verfijnde campagne van Alfred voor WK-abonnement Telegraaf

Ook de Telegraaf ontkomt niet aan voetbal, Ipanema, carnaval, favela's en strandgeluiden. Maar de toon van de wervingscampagne is…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Traditioneel koppelt de Telegraaf een grootschalige abonnementenwervingsactie aan grote voetbaltoernooien. Die traditie wordt voortgezet. Reclamebureau Alfred maakte een lichtvoetige commercial met alles erin wat lekker is aan Brazilië en aan voetbal. Zelfs het &;6 weken voor maar 19,95 euro&; wordt lekker mellow aangeboden. 

related partner content for mobile comes here

Credits
Klant: De Telegraaf
Eindverantwoordelijk bij klant: Marc Albert, Twan Roovers
Product: Nieuws
Spotlengte: 35 sec
Bureau: Alfred
Strategie: Marcel van Wing
Account: Mieke den Elsen, Jochem Kleine
Creatie: Aad Kuijper, Patrick de Zeeuw
RTV: Maarten Fenenga
Productiemaatschappij: Caviar Content
Regisseur: Bram van Alphen
Producer: Monique van Beckhoven
Lighting camerman/D.O.P.: Gabor Deak
Editor: Kim Hinrichs, Remy Lindenhovius
Online: Meip Wijn
Muziek: FC Walvisch

 

 

       

   

  

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in