Overslaan en naar de inhoud gaan

Campagne: Nationale Nederlanden biedt 'niet-goed-geld-terug'

Nationale Nederlanden begint vandaag een campagne waarin de verzekeraar niet goed, geld terug-garantie op zijn autoschadeverzekering…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Nationale Nederlanden zegt vier maanden premie te terug te betalen als een klant niet 100% tevreden is over de afhandeling van zijn autoschade. De verzekeraar introduceert dit aanbod bij Verzekering nummer , de autoverzekering.

related partner content for mobile comes here

JWT Amsterdam dacht met Nationale Nederlanden mee over een nieuw diensten aanbod en dit is het eerste resultaat. De boodschap wordt door middel van een door Sam Cadman geregisseerde commercial gecommuniceerd.

Credits:
Bureau JWT Amsterdam
Account Andreas Möller
Strategie Jan Bouts
Creatie Bas Korsten
Klant Nanne Bos, Hans van Avendonk, Daniel Doornhein
Screen Producer Francoise Tanis
Regisseur Sam Cadman
Postproductie Rogue Films
Producer Kate Hitchings
Director of Photography Franz Lustig
Postproductie The Mill
Muziek Do-Re-Mi, Rodgers&Hammerstein / Massive Music
Geluidsstudio Warnier/ Michael Sauvage
Branche Financiële Dienstverlening

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in