Campagne: Nationale Nederlanden biedt 'niet-goed-geld-terug'


Nationale Nederlanden zegt vier maanden premie te terug te betalen als een klant niet 100% tevreden is over de afhandeling van zijn autoschade. De verzekeraar introduceert dit aanbod bij Verzekering nummer #1, de autoverzekering.
JWT Amsterdam dacht met Nationale Nederlanden mee over een nieuw diensten aanbod en dit is het eerste resultaat. De boodschap wordt door middel van een door Sam Cadman geregisseerde commercial gecommuniceerd.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
Credits:
Bureau JWT Amsterdam
Account Andreas Möller
Strategie Jan Bouts
Creatie Bas Korsten
Klant Nanne Bos, Hans van Avendonk, Daniel Doornhein
Screen Producer Francoise Tanis
Regisseur Sam Cadman
Postproductie Rogue Films
Producer Kate Hitchings
Director of Photography Franz Lustig
Postproductie The Mill
Muziek Do-Re-Mi, Rodgers&Hammerstein / Massive Music
Geluidsstudio Warnier/ Michael Sauvage
Branche Financiële Dienstverlening
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid