Overslaan en naar de inhoud gaan

Bureaus VS passen plannen 2008 aan

Diverse Amerikaanse bureaus veranderen hun plannen voor 2008 aan nu een recessie dreigt, zo komt naar voren in de ICOM Global Survey.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het onderzoek onder meer dan 50 bureaus en netwerken wereldwijd is bedoeld om het gevolg van de situatie op de financiële markten in kaart te brengen. De vrees voor een recessie betekent voor tientallen bureaus in het internationale ICOM-netwerk dat ze hun plannen moeten bijstellen voor 2008. Dat is vooral ingegeven door het feit dat hun klanten hun marketingdoelstellingen aanpassen.

related partner content for mobile comes here

Slechts een paar bureaus meldden in het onderzoek dat ze niet beïnvloed worden door wat er in de VS gebeurt. Nog altijd ongeveer 30 bureaus verwachten groei in 2008, tien denken dat de resultaten op het niveau van 2007 blijven en zes verwachten een minder jaar.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in