Overslaan en naar de inhoud gaan

Boomerang koopt NL-magazines

Boomerang en de stadsmagazines van NL Unlimited, een dochteronderneming van PCM Uitgevers, gaan samen verder in de Boomerang Groep.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

PCM neemt een minderheidsbelang in de Boomerang Groep. Onder NL Unlimited vallen de gratis stadsmagazines NL10, NL20, NL30 en NL70.
‘Boomerang is samen met NL sterker dan ooit met media aanwezig in de stad en het uitgaansleven. De jonge en actieve stadsbewoner is met traditionele media steeds moeilijker te bereiken. NL en Boomerang zijn allebei ‘insiders’; we talk the talk and we walk the walk.’ zegt algemeen directeur Serge Brabander van Boomerang Media in een toelichting
Hylke Vlierhuis, die als uitgever leiding blijft geven aan NL Unlimited: ‘Wij voelen ons erg thuis bij de creatieve en ondernemende cultuur die er bij Boomerang heerst. We opereren in dezelfde doelgroep en door kennis en middelen te delen kunnen we sneller groeien.’

related partner content for mobile comes here

Gezamenlijk zetten Boomerang en NL Unlimited in op de uitbouw van de websites en , plus de ontwikkeling van nieuwe proposities gericht op de jonge en actieve doelgroep in de Nederlandse steden. NL Unlimited verhuist samen met Boomerang per begin april naar het nieuwe Boomerang Casa in Amsterdam Noord.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in