Boomerang koopt NL-magazines


PCM neemt een minderheidsbelang in de Boomerang Groep. Onder NL Unlimited vallen de gratis stadsmagazines NL10, NL20, NL30 en NL70.
‘Boomerang is samen met NL sterker dan ooit met media aanwezig in de stad en het uitgaansleven. De jonge en actieve stadsbewoner is met traditionele media steeds moeilijker te bereiken. NL en Boomerang zijn allebei ‘insiders’; we talk the talk and we walk the walk.’ zegt algemeen directeur Serge Brabander van Boomerang Media in een toelichting
Hylke Vlierhuis, die als uitgever leiding blijft geven aan NL Unlimited: ‘Wij voelen ons erg thuis bij de creatieve en ondernemende cultuur die er bij Boomerang heerst. We opereren in dezelfde doelgroep en door kennis en middelen te delen kunnen we sneller groeien.’
Gezamenlijk zetten Boomerang en NL Unlimited in op de uitbouw van de websites MijnNL en Boomerang.nl, plus de ontwikkeling van nieuwe proposities gericht op de jonge en actieve doelgroep in de Nederlandse steden. NL Unlimited verhuist samen met Boomerang per begin april naar het nieuwe Boomerang Casa in Amsterdam Noord.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid