Overslaan en naar de inhoud gaan

Britten komen crisis door met seks

De toch altijd al donkere dagen aan het einde van het jaar zijn dit jaar nog iets donkerder door de economische crisis.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Britse mannen hebben er iets op gevonden: ze investeren in condooms.
Uit onderzoek door de BBC blijkt dat de mannen een vrijpartij als ideale manier zien om geld uit te sparen.

related partner content for mobile comes here

Een grappig maar evenzo triggerend bericht. De consument zoekt het avontuur weer binnenshuis. Minder te besteden, rookverbod in de kroeg en de koude wintermaanden voor de deur.

De financiële crisis lijkt tal van mogelijkheden te bieden voor het aanscherpen van het assortiment en creatieve communicatie. Laten merken geen kansen liggen in deze donkere tijden?

Nu voor thuis: Durextra voordeelpakket. Laatste Monopoly editie met gratis bankbiljetten van minister Bos.

Waar de consument zich binnenshuis terugtrekt, vereist dat juist nu van merken om naar buiten te gaan.
Nodig: enig lef en creativiteit om de verbale en visuele grenzen te gaan opzoeken. Wie volgt?

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in