Bindinc. ontwikkelt magazine voor de Zonnebloem
De aangescherpte visie en merkstrategie van de Zonnebloem zijn het vertrekpunt geweest voor het nieuwe magazine dat mensen met een lichamelijke beperking wil bereiken.
In het nieuwe tijdschrift Beleef! staan persoonlijke verhalen, tips over toegankelijke uitjes en vakanties, nieuws en gadgets voor mensen met een fysieke beperking. Beleef! moet verdieping bieden en wil de dialoog aangaan met de (potentiële) deelnemers van de Zonnebloem.
Vacatures
Arbeidsmarktcommunicatie Specialist
TAUWProduct Owner Redactie denhaag.nl
Gemeente Den HaagSenior communicatie adviseur / Woordvoerder
Ministerie van Klimaat en Groene GroeiArno Saladin, hoofd Marketing & Communicatie bij de Zonnebloem:'We hebben voor Bindinc. gekozen vanwege de kennis en ervaring met Custom Media, het inlevingsvermogen in de doelgroep en het grote lezersbereik.'
Bindinc. ontwikkelde de redactionele formule en het vormconcept voor het nieuwe magazine en verzorgt de redactionele productie. Beleef! verschijnt 4x per jaar in een oplage van 80.000 exemplaren.
beleef_bindinc_cover.jpg
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid