Overslaan en naar de inhoud gaan

Bindinc. ontwikkelt magazine voor de Zonnebloem

Bindinc. Custom Media en de Zonnebloem introduceren 'Beleef!'.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De aangescherpte visie en merkstrategie van de Zonnebloem zijn het vertrekpunt geweest voor het nieuwe magazine dat mensen met een lichamelijke beperking wil bereiken.

related partner content for mobile comes here

In het nieuwe tijdschrift Beleef! staan persoonlijke verhalen, tips over toegankelijke uitjes en vakanties, nieuws en gadgets voor mensen met een fysieke beperking. Beleef! moet verdieping bieden en wil de dialoog aangaan met de (potentiële) deelnemers van de Zonnebloem.

Arno Saladin, hoofd Marketing & Communicatie bij de Zonnebloem:&;We hebben voor Bindinc. gekozen vanwege de kennis en ervaring met Custom Media, het inlevingsvermogen in de doelgroep en het grote lezersbereik.&;

Bindinc. ontwikkelde de redactionele formule en het vormconcept voor het nieuwe magazine en verzorgt de redactionele productie. Beleef! verschijnt 4x per jaar in een oplage van 80.000 exemplaren.
 



 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in