Overslaan en naar de inhoud gaan

HVR haalt senior adviseur Guus Kok binnen

Guus Kok komt van advies- en trainingsbureau Van der Hilst. Bij HVR Group gaat hij zich toeleggen op advisering en coaching in met name de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Guus Kok (1952) is een allrounder met ruim 30 jaar ervaring in bijna alle marktsectoren en de communicatie- en organisatievraagstukken die daar spelen.

related partner content for mobile comes here

De laatste acht jaar was hij als adviseur, coach en mentor verbonden aan Van der Hilst.

Communicatieve organisatie

Kok: ‘Werken aan een communicatieve organisatie is zeker in deze tijd een geweldige uitdaging. Wat dat is, een communicatieve organisatie? Een organisatie die de omgeving kent waarin ze opereert, die begrijpt wat haar rol is en daarnaar handelt. Die van rol kan wisselen en dat doet in samenspel met die omgeving: soms sturend, soms ondersteunend, soms door de ander in positie te brengen. Deze opstelling leidt ertoe dat ieder kan doen waar zij voor ingericht is. Zorg verlenen aan patiënten bijvoorbeeld, of studenten zo goed mogelijk opleiden. Of als overheidsorganisatie dat te doen wat de samenleving zelf niet kan of andersom haar juist te ondersteunen als zij dat wel kan.’
Kok is tevens mede-auteur van het boek ICin3D, over interne communicatie in een breed organisatieperspectief. Samen met senior partner Peter Knoers van HVR werkt hij aan een later dit jaar te verschijnen boek over de communicatieve organisatie.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in