Belfrequentie telemarketeers grootste ergernis
Veel consumenten klagen bij de Consumentenlijn Telemarketing over de belfrequentie van telemarketeers.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De Consumentenlijn Telemarketing is de informatie- en klachtenlijn van bedrijven en organisaties die aan telefonische verkoop doen. Het is een initiatief van de telemarketingbranche.
De organisatie heeft in het afgelopen jaar 682 meldingen gekregen tegenover 474 in 2006. Daarvan waren 616 klachten.
De klachten gaan vooral over de belfrequentie. Men heeft het gevoel te vaak benaderd te worden. Andere veelvoorkomende klachten hebben betrekking op de toon van het gesprek en gebeld worden terwijl men aangegeven had daar geen prijs op te stellen.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De Consumentenlijn Telemarketing beperkt zich tot nu toe tot klachten die direct met telemarketing als verkoopkanaal te maken hebben.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid