Overslaan en naar de inhoud gaan

Beefeater lanceert samen met Spotify een interactieve muziekkaart

Het ginmerk biedt met London Sounds Map een 'reflectie van de Londense muziek van de afgelopen 100 jaar'.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Beefeater lanceert &;&;, een interactieve kaart die de Londense muziek van de afgelopen eeuw laat horen. 

related partner content for mobile comes here

De gebruiker kiest een decennium, een genre of locatie waarna een aantal pins verschijnen op de kaart. Door op zo&;n pin te klikken, krijgen gebruikers informatie over de artiest of locatie en kunnen zij luisteren naar een nummer of een videoclip bekijken. Nummers zijn toe te voegen aan een playlist en er kan gelijk worden doorgeklikt naar Spotify.

De kaart wordt gepromoot met een serie van limited edition flessen, maar ook met een serie van globale events en advertenties. Bovenstaande fles is de eerste gelanceerde limited edition fles voor de campagne. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in