Overslaan en naar de inhoud gaan

AH: huismerk in 2015 duurzaam geproduceerd

Albert Heijn wil dat alle huismerkartikelen in 2015 duurzaam worden geproduceerd.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Topman Dick Boer zegt dat in een interview met het personeelsblad, schrijft . Binnen het supermarktconcern wordt gekeken op welke manier er kan worden overgestapt op duurzame artikelen. Momenteel wordt de chocolade en het gebruik van palmolie bekeken. Daarnaast streeft Albert Heijn naar 20 procent minder CO2-uitstoot.

related partner content for mobile comes here

‘Het doel is om binnen Ahold Nederland uiterlijk in 2015 alleen nog maar duurzaam geproduceerde eigen merk producten in onze winkels te hebben’, zegt Boer. Een woordvoerster bevestigt de woorden van de topman. ‘Een aantal collega’s binnen de organisatie is druk bezig om te bekijken hoe we alleen duurzame grondstoffen kunnen gebruiken voor onze huismerken.’

Bron: Distrifood.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in