AH: huismerk in 2015 duurzaam geproduceerd


Topman Dick Boer zegt dat in een interview met het personeelsblad, schrijft Distrifood. Binnen het supermarktconcern wordt gekeken op welke manier er kan worden overgestapt op duurzame artikelen. Momenteel wordt de chocolade en het gebruik van palmolie bekeken. Daarnaast streeft Albert Heijn naar 20 procent minder CO2-uitstoot.
‘Het doel is om binnen Ahold Nederland uiterlijk in 2015 alleen nog maar duurzaam geproduceerde eigen merk producten in onze winkels te hebben’, zegt Boer. Een woordvoerster bevestigt de woorden van de topman. ‘Een aantal collega’s binnen de organisatie is druk bezig om te bekijken hoe we alleen duurzame grondstoffen kunnen gebruiken voor onze huismerken.’
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: Distrifood.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid