Overslaan en naar de inhoud gaan

4 vragen aan Robert Bohemen over de ‘Dolle Dagen’ van Blokker

Jarenlang voerde de Bijenkorf het succesvolle aanbiedingencircus 'Drie Dwaze Dagen'. Waarom nam Robert Bohemen, vroeger CMO bij Bijenkorf,…
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Toen Robert Bohemen nog CMO van de Bijenkorf was, nam hij de beslissing om de stekker te trekken uit de Drie Dwaze Dagen, (in de volksmond ook wel ‘Dolle Dwaze Dagen’ genoemd). Een dappere beslissing, want het kortingsfestijn bestond al sinds 1984 en genoot landelijk een grote bekendheid en merkkracht. Bohemen vond dat dergelijke prijspromoties niet meer in lijn lagen met de premium experience strategie die hij voor het warenhuis uitstippelde.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in