Overslaan en naar de inhoud gaan

180 Kingsday ontwikkelt vervolg wereldwijde DHL-campagne

DHL laat in twee commercials wereldwijde partnerschappen zien.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

DHL komt met het tweede deel van de campagne The Power of Global Trade. De campagne is ontwikkeld door 180 Kingsday.

related partner content for mobile comes here

De campagne laat zien hoe klanten wereldwijd profijt hebben van hun logistieke partnerschap met DHL. Dit varieert van een online modemerk uit Hong Kong tot ingenieurs op Antartica. Hun verhalen worden wereldwijd verteld met twee commercials van 45 seconden. Daar komt bij dat er ook nog twee ondersteunende online korte documentaires worden uitgebracht én advertenties in print- en bannervorm.

Het eerste deel van The Power of Global Trade werd al in 2015 uitgebracht. Het derde deel wordt verwacht in het voorjaar van 2018. ‘In een tijd waar isolationisme en protectionisme op de politieke agenda staan, moet deze campagne ons aan de kracht van wereldwijde handel herinneren dat het verschil kan maken in het leven van mensen van over de hele wereld’, zegt Al Mosely, cco van 180 Kingsday.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in