180 Kingsday ontwikkelt vervolg wereldwijde DHL-campagne


DHL komt met het tweede deel van de campagne The Power of Global Trade. De campagne is ontwikkeld door 180 Kingsday.
De campagne laat zien hoe klanten wereldwijd profijt hebben van hun logistieke partnerschap met DHL. Dit varieert van een online modemerk uit Hong Kong tot ingenieurs op Antartica. Hun verhalen worden wereldwijd verteld met twee commercials van 45 seconden. Daar komt bij dat er ook nog twee ondersteunende online korte documentaires worden uitgebracht én advertenties in print- en bannervorm.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSHet eerste deel van The Power of Global Trade werd al in 2015 uitgebracht. Het derde deel wordt verwacht in het voorjaar van 2018. ‘In een tijd waar isolationisme en protectionisme op de politieke agenda staan, moet deze campagne ons aan de kracht van wereldwijde handel herinneren dat het verschil kan maken in het leven van mensen van over de hele wereld’, zegt Al Mosely, cco van 180 Kingsday.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid