Overslaan en naar de inhoud gaan

15 titels dingen naar Bruna PublieksMercur

De genomineerde tijdschriften voor de Bruna Mercur Publieksprijs 2000 zijn: Beau Monde, Cosmopolitan, Flair, Living, Marie Claire,…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De lijst is gebaseerd op criteria die samenhangen met de oplagecijfers van Het Oplage Instituut (HOI), waarbij de totale oplage en de exemplaren in de losse verkoop en het aandeel losse verkoop in de totale oplage een rol spelen.

related partner content for mobile comes here

Door middel van een stembiljet uit de Bruna Sintfolder, die in een oplage van 3 miljoen huis aan huis verspreid is, of via de maakt de klant uit welk tijdschrift de Bruna Mercur Publieksprijs 2000 in ontvangst mag nemen. Tot 12 november kan de klant zijn stembiljet opsturen naar het Bruna-hoofdkantoor.
De verkiezing van de (tweede) Bruna Mercur Publieksprijs wordt uitgevoerd onder auspiciën van onderzoeksbureau MarketResponse. De winnaar van de Publieksprijs ontvangt De Mercur, een kunstwerk van de kunstenaar Marius Klap.
De prijs wordt uitgereikt op 14 december op het TijdschriftenGala, een initiatief van de Groep Publieks- en Opinietijdschriften en de Groep Omroepbladen van het Nederlands Uitgeversbond en iMediate Publishers.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in