Wouter Hosman e-mailman van het jaar
De prijzen aan de vooravond van de DDMA Email Sumnit 2013 - uitgereikt in Pakhuis de Zwijger in Amsterdam. Zowel Hosman als Travix International hebben in de ogen van de vakjury ‘lef en creativiteit’ op het gebied van e-mailmarketing getoond.
Juryvoorzitter Frans Reichardt noemde Wouter Hosman van 2Organize een datagedreven professional die zijn vizier heeft gericht op voortdurende verbetering: ‘Wouter heeft een holistische kijk op e-mailmarketing en heeft laten zien dat hij die ook bij klanten kan toepassen. Hij kijkt verder dan campagnes en e-mail.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaDaarnaast is Wouter een teamworker die anderen op sympathieke wijze met argumenten overtuigt. Hij schroomt niet zijn ideeën te delen via blogs en als spreker. Daarmee levert hij op jonge leeftijd al een goede bijdrage aan het vak en verdient als geen ander de e-mail man van het jaar award.’
Travix International maakte volgens de jury ‘grensoverschrijdende campagnes’ en slaagt daarmee kopers van een vliegticket op het juiste moment relevante bijproducten aan te bieden.’
De andere genomineerden voor de e-mail m|v award waren Alexander Bos (Online Marketing Group) en Hessel Boschma (Ziggo). Voor de e-mail award waren dat Eneco Zonnepanelensimulator en Peugeot 107.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid