Overslaan en naar de inhoud gaan

Wouter Hosman e-mailman van het jaar

Wouter Hosman (2organize) is vanavond verkozen tot e-mailman van het jaar. De e-mail award voor de beste e-mailcampagne van 2013 is…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De prijzen aan de vooravond van de - uitgereikt in Pakhuis de Zwijger in Amsterdam. Zowel Hosman als Travix International hebben in de ogen van de vakjury ‘lef en creativiteit’ op het gebied van e-mailmarketing getoond.

related partner content for mobile comes here

Juryvoorzitter Frans Reichardt noemde Wouter Hosman van 2Organize een datagedreven professional die zijn vizier heeft gericht op voortdurende verbetering: ‘Wouter heeft een holistische kijk op e-mailmarketing en heeft laten zien dat hij die ook bij klanten kan toepassen. Hij kijkt verder dan campagnes en e-mail.

Daarnaast is Wouter een teamworker die anderen op sympathieke wijze met argumenten overtuigt. Hij schroomt niet zijn ideeën te delen via blogs en als spreker. Daarmee levert hij op jonge leeftijd al een goede bijdrage aan het vak en verdient als geen ander de e-mail man van het jaar award.’

Travix International maakte volgens de jury ‘grensoverschrijdende campagnes’ en slaagt daarmee kopers van een vliegticket op het juiste moment relevante bijproducten aan te bieden.’

De andere genomineerden voor de e-mail m|v award waren Alexander Bos (Online Marketing Group) en Hessel Boschma (Ziggo). Voor de e-mail award waren dat Eneco Zonnepanelensimulator en Peugeot 107.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in