Winkelketens innoveren beter dan producenten
Retaildeskundige Hans Eysink Smeets heeft onderzoek gedaan naar het aanbod in Europese supermarktketens. En wat is zijn conclusie?

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Winkelketens innoveren beter dan producenten, omdat ze meer marktkennis hebben dan de leveranciers, aldus Eysink Smeets in het FD.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Dat is een van de redenen waardoor huismerken steeds vaker A-merken in de schappen voorbijstreven.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSAls producten sneller hun weg naar de consument vinden, hebben A-merken een grotere kans om te overleven. De 'time-to-market' verkorten moet korter, meent de onderzoeker.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid