Overslaan en naar de inhoud gaan

Werknemers Amerikaanse PR bureaus zijn blij met hun werk

Tevredenheid troef onder werknemers van Amerikaanse PR-bureaus. Dat blijkt uit een Amerikaans onderzoek dat Thomas…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Ook op het gebied van salarissen scoorden de PR-bureaus goed: 77 procent van de werknemers vindt dat ze genoeg betaald krijgen voor de door hen geleverde arbeid. De opleidingsmogelijkheden maakten de grootste sprong voorwaarts, in vergelijking tot vorig jaar. Toen vond 64 procent dat de mogelijkheden voldoende aanwezig waren, dit jaar is dat 7 procent meer. Ongeveer 67 procent voelt zich gewaardeerd in zijn of haar werk, vorig jaar was dit 61 procent. Op het punt van vrije tijd werd minder goed gescoord: 60 procent van de werknemers heeft naar eigen zeggen te weinig vrije tijd, in 1999 gold dit voor 56 procent.

related partner content for mobile comes here

Ondanks het gebrek aan vrije tijd is er bij het grootste deel van de ondervraagden geen sprake van stress: 57 procent had nauwelijks last van stress. Het belangrijkste van hun werk is, volgens 87 procent van de respondenten, het werken met mensen die ze aardig vinden. (18-09-2000)

(Bron: PR Week UK)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in