Overslaan en naar de inhoud gaan

RTL4 terug op 15 pct marktaandeel

De publieke zenders behaalden in week 36 een gezamenlijk marktaandeel van 37 pct, zo blijkt uit het Continu Kijkonderzoek (CKO). Dat is 2…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Nederland 1 behaalde het hoogste marktaandeel op maandagavond (20 pct), TV2 op zondagavond (23 pct) en Nederland 3 op dinsdagavond (11 pct). Aldus het Continu Kijkonderzoek, uitgevoerd door Intomart in opdracht van NOS, Ster en IP.

related partner content for mobile comes here

Na matig presteren tijdens de zomerperiode lijkt RTL4 zich weer te herstellen. De boodschapperszender behaalde de afgelopen week een marktaandeel van 15 pct, 2 pct meer dan in week 35. Met dank aan GTST en Baantjer. RTL5 deed het goed met 5 pct, terwijl ook Veronica langzaam maar gestaag op het oude niveau terugkeert; The Young One behaalde opnieuw een aandeel van 9 pct. Samen blijven de HMG-zenders met 29 pct marktaandeel onder de maat presteren. Maar daarin komt de volgende week, dankzij Big Brother, hoogstwaarschijnlijk verandering. SBS6 en Net5 behaalden respectievelijk een marktaandeel van 11 en 4 pct marktaandeel. Fox8 behaalde opnieuw niet meer dan 3 pct.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in