Superunie bouwt een kindersite
Tsjakka!, het jeugdblad van het sponsored magazine Boodschappen van Superunie, wil een van de populairste kindersites van Nederland worden.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Volgens Superunie, de inkooporganisatie van supermarktformules als Deen, Em-té, Hoogvliet, Jumbo en Vomar, lezen 554.000 kinderen in de leeftijd van zes tot veertien jaar het blad Tsjakka!. Vanaf 6 september kunnen ze ook terecht op tsjakka.nl voor de populaire Tsjakka-figuren, spelletjes, stripverhalen of om zelf een verhaal te schrijven. De site zal niet direct worden gesponsord, Superunie wacht liever eerst de statistieken van de bezoekersaantallen af.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid