Weg met de slogan
In de reclame, in de politiek: we worden doodgegooid met slogans. En ze zijn vaak nietszeggend.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Neem zoiets als Because we all matter, uit een interne campagne van een IT-bedrijf. Typisch zo’n kreet waar je het moeilijk mee oneens kunt zijn. Niet onderscheidend.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Een béétje goede slogan is prikkelend en tegendraads, en laat zien dat een product of bedrijf iets eigens heeft. Een klassieker als ‘Heineken refreshes the parts other beers cannot reach’ is daar een goed voorbeeld van. Feit blijft: soms kun je ook prima het beeld het werk laten doen, zonder slogan.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: Fast Company
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid