Volvo slachtoffer miltvuur-paniek
Volvo is het laatste slachtoffer geworden van de wereldwijde miltvuur-angst. Het Zweedse merk moest een direct-mail campagne in Duitsland…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Volvo had ongeveer 2.000 brieven rondgestuurd als onderdeel van een campagne gemaakt door DCM Dialog Creation uit München. In de direct mail stond dat de Volvo-klanten een gratis keuring konden krijgen, nu hun eenjarige garantie afliep. De campagne heette ´Volvo for Life`. De begeleidende tekst luidde: ´We checken uw Volvo's hart en nieren om hem in goede conditie te houden.` Als onderdeel daarvan werd een zakje multi-vitamine poeder meegestuurd (Adage).
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid