Overslaan en naar de inhoud gaan

Volvo slachtoffer miltvuur-paniek

Volvo is het laatste slachtoffer geworden van de wereldwijde miltvuur-angst. Het Zweedse merk moest een direct-mail campagne in Duitsland…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Volvo had ongeveer 2.000 brieven rondgestuurd als onderdeel van een campagne gemaakt door DCM Dialog Creation uit München. In de direct mail stond dat de Volvo-klanten een gratis keuring konden krijgen, nu hun eenjarige garantie afliep. De campagne heette ´Volvo for Life`. De begeleidende tekst luidde: ´We checken uw Volvo's hart en nieren om hem in goede conditie te houden.` Als onderdeel daarvan werd een zakje multi-vitamine poeder meegestuurd (Adage).

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in