Overslaan en naar de inhoud gaan

Gerard Wolfs DM Man van het Jaar

Gerard Wolfs, hoofd Marketing Research bij Robeco, is tijdens het 21e Direct Marketing Congres en Vakbeurs benoemd tot DM Man van het Jaar…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Volgens de toelichting van het Algemeen Bestuur van de DMSA heeft Wolfs 'als geen ander database structuren weten te ontwikkelen die van de filosofie uitgaan dat de markt niet groter is dan één klant'. Hij bedacht een jaar of tien geleden de zogeheten 'Emotional Rating Index', een analyse-model dat uitgaat van de emoties achter het gedrag van de consument. Momenteel is Wolfs bezig het model uit te breiden met persoonlijke psychologische profielen en individuele gedragskenmerken. Hij neemt de titel over van Tobias Walraven, de oprichter en ceo van SNT Group.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in